Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: вплив культури Київської Русі на сучасність

Назва навчальної теми: культура Київської Русі у ІІ половині ХІ ст. - І половині ХІІІ ст.



Основний та другорядні навчальні предмети: історія України, інформатика, всесвітня історія, українська література




Вік учнів, клас: 7 клас, 1-14 років


Стислий опис проекту


Проект виконано в рамках програми вивчення історії України у 7 класі з теми “Культурний розвиток Київської Русі у другій половині ХІ — першій половині ХІІІ ст.” Під час роботи над проектом учні розширять свої знання про дану епоху. Сам проект дослідження акцентується на вивченні духовної спадщини Київської Русі. Учні досліджуватимуть етапи формування української народності, усної народної творчості, пам'яток літератури, проведуть аналогію із сьогоденням.
Захист проекту у формі презентації.

План

Навчальні цілі

оперувати поняттями: народність,діалект,світська мова, культура, літопис;
оцінювати Інтернет-ресурси та знайдену інформацію;
відбирати та систематизувати інформацію з різних джерел та підручників для підготовки презентацій;
розуміти та усвідомлювати значення кодування символів у комп’ютері
використовувати елементи оцінювання для оцінки діяльності групи, власної та своїх товаришів
набути навики спілкування та обговорення проблем з використання Інтернет-ресурсів

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
Перегляд презентації підготовленої вчителем для нової теми. Детальне пояснення того, що ми будемо вивчати на протязі цієї теми.Вчитель проводить анкетування.
Презентація основних питань, які сформують підготовку класу для нового матеріалу. ЗХД.
Під час роботи
    • Розподіл класу на групи з роздачею завдань для презентацій. Обговорення плану, цілей, рішень питань для побудови презентацій.
    • Контрольний список для оцінювання презентацій. Асоціативний кущ.
  • В ході проекту
    • Контрольний список для оцінювання презентацій.

Діяльність учнів

Учні знайомляться з планом проекту вчителя, з критеріями оцінювання кожного виду робіт, вчаться створювати презентації, публікації, вікі-статті. Повинні вміти самостійно працювати, обробляти інформацію, виділяти головне та відстоювати свою точку зору.
Учні повинні розуміти, що така робота вимагає ретельної обробки знайденого матеріалу, виділення головного з безліч інформації, аналіз, синтез, дотримання логіки викладення інформації, грамотного написання та оформлення, використання комп’ютерних технологій. Головне — кожен повинен бути задіяним.Кінцевим продуктом діяльності учнів є їхні презентації.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище: Шевченко Олена Григорівна

Фах, навчальний предмет: вчитель історії

Навчальний заклад: Лозівський ліцей № 4

Місто\село, район, область м. Лозова, Харківська область

Контактні дані : 0559836753

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу: 01.09-31.10 2012

Місце проведення тренінгу: Лозівський ліцей № 4


Тренери: Пересечанський Валерій Іванович

Комментариев нет:

Отправить комментарий